مصطفي هاشمي:
 
بسم رب النور والنور
خوش آمدید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 13 فروردين 1390برچسب:, :: 10:57 ::  نويسنده : مهدی طرفی

 

سرمربي تيم بسكتبال پتروشيمي بندر امام در حالي كه تنها يك بازيكن خارجي در تركيب تيمش حضور دارد معتقد است در شرايطي تنها از يك بازيكن خارجي استفاده مي شود بايد سخت تر تمرين كرد.

مصطفي هاشمي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: پس از اينكه "هاچ" نتوانست نظر كادر فني را به خود جلب كند و از تركيب تيم خارج شد وظيفه ما دشوارتر مي شود.پتروشيمي تنها از يك بازيكن خارجي بهره مند است و حالا بايد بيشتر و سخت تر تلاش كنيم. البته هميشه خواسته من در اين ورزش تلاش همه جانبه بوده و خوشبختانه در تيمم بازيكنان شايسته اي حضور دارند كه در هيچ شرايطي خود را به بازيكن خارجي وابسته نمي دانند. با تمام قدرت تمرين هاي خود را ادامه مي دهيم تا ديدارهاي معوقه را به پايان برسانيم و با آمادگي بيشتر در بازي هاي پلي آف شركت كنيم.

وي با تاكيد بر ضرورت حضور بازيكن خارجي دوم در تركيب تيمش ادامه داد: تيم كاملي هستيم اما براي نتيجه گيري بهتر بايد بازيكن خارجي ديگري نيز در تركيب باشد تا در كنار وينسنت جونز بتواند به تيم كمك كند.اميدوارم مذاكراتي كه انجام شده به نتيجه برسد و بازيكن مورد نظر كادر فني هر چه سريعتر به تيم بپيوندد.

سرمربي تيم بسكتبال پتروشيمي درباره تامي باكستر نيز گفت: او بازيكن خوبي است و صحبت هايي براي حضورش در ايران داشته ايم كه هنوز نتيجه آن قطعي نشده است. بايد خيلي سريع مراحل كاري را بگذرانيم تا تيم از نبود بازيكن خارجي دوم آسيب نبيند.هم اكنون جونز نيز آسيب ديده است و با تيم تمرين نمي‌كند.به نظر من اين شرايط مي تواند به ضرر تيم باشد كه بايد هرچه سريع تر اين وضعيت را بهبود ببخشيم.

هاشمي با دشوار دانستن ديدار معوقه تيمش برابر ذوب‌آهن از هفته شانزدهم ليگ برتر تصريح كرد: ذوب‌آهن تيم بزرگي است و پس از اينكه در غرب آسيا به مقام چهارم رسيد براي كسب سهميه دوباره اين رقابت ها در سال آينده مي جنگد. بازيكنان بزرگي چون حامد آفاق در اين تيم حضور دارند كه پيكار با اين تيم را دشوار و دشوارتر مي كند. پنجشنبه هفته آينده ديداري دشوار داريم كه هدف ما پيروزي است. به سختي تمرين مي كنيم تا با آمادگي كامل به يك پيروزي خانگي دست پيدا كنيم.

سرمربي تيم پتروشيمي بندر امام در پايان با ابراز رضايت از بازيكنان تيمش بيان كرد:خوشبختانه در سال هايي كه به عنوان مربي در ورزش بسكتبال حضور داشته ام هميشه بازيكناني داشتم كه با جان و دل تمرين كرده‌اند و در روز مسابقه نيز همانند يك بازيكن حرفه اي و در سطح بالا مبارزه مي كنند. شرايط خوبي بر تيم حاكم است كه اميدوارم اين وضعيت با كسب نتايج خوب حفظ شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 38983
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

خدمات وبلاگ نويسان جوان

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

كد ماوس

تعبیر خواب آنلاین